.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مسئولان متخلف عزل خواهند شد
رييس ستادمركزي بازرسي‌انتخابات كشور با بيان‌اينكه در برگزاري انتخابات مجلس هشتم " مراقبت ويژه" اعمال خواهد شد، هشدار داد ، هر مسئول دولتي كه عامل تخلفي در جريان انتخابات باشد، از كار عزل خواهد شد.
مسئولان متخلف عزل خواهند شد

رييس ستادمركزي بازرسي‌انتخابات كشور با بيان‌اينكه در برگزاري انتخابات مجلس هشتم " مراقبت ويژه" اعمال خواهد شد، هشدار داد ، هر مسئول دولتي كه عامل تخلفي در جريان انتخابات باشد، از كار عزل خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمين "محمدحسين‌موسي‌پور" پس‌از شركت درهمايش انتخابات مازندران در جمع خبرنگاران در ساري حاضرشد و تاكيد كرد:اگر تخلفي صورت گيرد و گزارش شود قطعا برخورد خواهد شد.
معاون حقوقي و امور مجلس وزارت كشور در پاسخ به اين پرسش، " چرا اعضاي هيات‌هاي اجرايي و مجريان‌انتخابات از يك طيف هستند؟"، گفت:اين دليل نگراني نيست، در دوره‌هاي گذشته هم مجري انتخابات دولت و از يك طيف بودند.

موسي‌پور در عين حال ضريب سلامت انتخابات مجلس هشتم‌را بالا دانست وافزود:
مردمي بودن انتخابات دليل اصلي بالا بودن سلامت انتخابات در كشور است.

وي در ادامه اين گفت وگو به تخلفات برخي از داوطلبان از جمله اقدامات تبليغاتي غيرقانوني و زودهنگام اشاره كرد و اظهارداشت : با اين افراد به صورت شفاهي و يا كتبي تذكر داده شده و برخوردهاي لازم صورت گرفته است.

رييس شوراي اطلاع رساني وزارت كشور،تخلفات انتخاباتي در استان مازندران را نسبت به ديگر استان‌هاي كشور كمتر اعلام كرد.

موسي پور گفت كه برگه‌ها و تعرفه‌هاي اخذ راي و مهرهاي انتخاباتي آماده است.


*** انتخابات ، توسعه سياسي كشور است
برپايه گزارش ايرنا، رييس ستاد مركزي بازرسي انتخابات كشور طي سخناني در همايش ستاد انتخابات مازندران در ساري نيز گفت:برگزاري انتخابات نشانه توسعه سياسي كشو و آزموني براي دولت نهم در اين زمينه است.

وي با بيان اينكه مردم سالاري ديني در ايران دو عامل مشروعيت الهي و مقبوليت مردمي را به همراه دارد، ادامه داد : حضور مردم در صحنه‌هاي سياسي نظير راهپيمايي و انتخابات مقبوليت نظام است كه خوشبختانه تاكنون مردم در همه صحنه‌ها با درايت حضور حداكثري داشته اند.

معاون حقوقي و امور مجلس وزارت كشور ، موفقيت دولت را به تشكيل مجلسي كارآمد با حضور نمايندگان پايبند به ارزش‌هاي نظام وابسته دانست و افزود :
بر اساس فرمايشات مقام معظم رهبري مجلس ريل‌گذار براي حركت قوه مجريه است.

موسي‌پور خاطرنشان كرد:قدرت چانه‌زني دولت در دنياو اقتدار نظام وابسته به حضور حداكثري مردم در صحنه انتخابات است.

وي به برخي دشمني‌ها و تلاش‌ها براي مخدوش كردن روند برگزاري انتخابات مجلس در داخل و خارج اشاره كرد و گفت : رد صلاحيت‌ها كه برخي‌ها آن را بزرگ عنوان مي‌كنند ، نسبت به دوره‌هاي گذشته روند مطلوبي دارد.

رييس ستاد مركزي بازرسي انتخابات كشور از افزايش تاييد صلاحيت‌ها در آخرين روز اعلام نهايي خبر داد و گفت : ما روند تاييد صلاحيت‌هاي صورت گرفته توسط شوراي نگهبان را تاييد و به ادامه اين روند اميدواريم.

معاون حقوقي و امور مجلس وزارت كشور صحبت از احتمال صدور قطعنامه سوم شوراي امنيت سازمان ملل را عاملي براي دلسرد كردن مردم از حضور در عرصه انتخابات دانست و اظهارداشت : البته بايد متذكر شوم كه اين چنين حرف‌ها نشانه‌اهميت انتخابات در كشور است و مردم نيز همواره نشان داده‌اند كه اهل عقب نشيني نيستند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.13 seconds.